≡ Menu

Servis Penapis Air Coway Kali Kedua

Harini, dah masuk bulan keempat aku guna penulen air Coway kat rumah. Alhamdulillah tak ada masalah sepanjang empat bulan aku pakai. Dan, harini masuk kali kedua Coway Technician (CT) datang rumah dan buat servis penapis air Petit ni.

Bagi memastikan kebersihan air yang diminum sentiasa terjamin, servis penapis adalah sesuatu yang penting. Kalau penapis air biasa, kena servis sendiri. Tapi untuk Coway, technician yang akan ke rumah.


Terkejut jugak bila tengok filter yang dibasuh keluarkan kotoran seakan warna karat. Kata CT tersebut, perkara tu biasa di kawasan KL ni. Maksudnya, jiran yang tak ada penapis ni sebenarnya terdedah kepada air kotor.

Untungnya pakai penapis air Coway, dapat air bersih ditambah fungsi air sejuk dan air panas. Sekian sahaja laporan saya.

Other articles you might like;

6 comments… add one

Leave a Comment

Papar entri terkini dengan Commentluv <3