≡ Menu

Nuffnang Earnings Update!

Aku online! Bagaimana online? Dengan menggunakan perkhidmatan Celcom Mobile Broadband aku telah berjaya mengonlinekan diri aku di dalam bilik di dalam sebuah hutan yang terpencil di Lendu dalam daerah Alor Gajah, Melaka! Walaupun baru beberapa hari menggunakan servis ini, aku dah sangat-sangat berpuas hati. Dengan kelajuan sekitar 384kbps dan download rate mencecah 34kbps, aku sangat berpuas hati!

Dipagi hari yang hening ini, aku mendapat mesej daripada class rep aku yang menyatakan bahawa harini tidak ada kelas, so aku dapat melanjutkan waktu tidur aku sehingga 11 pagi. Akhirnya dapat cover jugak waktu tidur sebab sejak belakangan ni asyik tidur lewat, sekitar 3-4 pagi.

Dengan adanya kemudahan internet di dalam bilik, Insya-Allah segala kerja/assignment akan berjaya disiapkan pada waktu yang sepatutnya dan membolehkan warga bilik P2203 ini berhubung dengan dunia luar dan membolehkan aku untuk kerap update blog ni.

Berhubung dengan tajuk post pada kali ini, sebentar tadi aku tergerak hati untuk memeriksa akaun nuffnang aku, dan keputusannya;

Earning: RM57.45

Tanpa berlengah lagi, aku terus aja “Cash Out” pendapatan daripada Nuffnang Ads ni. Dan aku masih lagi menanti AdSense mencecah nilai USD100 untuk dicashout buat kali ke-2. Itu saja untuk kali ini, semoga kita ketemu di lain lembaran.

Other articles you might like;

4 comments… add one

Leave a Comment

Papar entri terkini dengan Commentluv <3