≡ Menu

Jambori Melaka ke-6

Apabila menghadiri Jambori Melaka ke-6 2007 di Kem Pengakap Pn Tan Chay Yian di Bukit Katil Melaka pada 25 hingga 30 Mei 2007. Seakan malas nak menceritakan apa yang berlaku, lalu si penulis dengan segan dan malas hanya meletakkan kepingan gambar untuk tatapan para pengunjung. :p

Welcome
Welcome!

Camp Site

Camp site kontigen Perlis

Busy buat gajet.,

Epih dan Mad tekun potong buluh..

Other articles you might like;

7 comments… add one
  • ned July 9, 2007, 10:08 am

    besh r tgk korg bwat keje.hope sgt nex year bley join skali.dr kmi scout 86 smk sultanah hjh kalsom.

  • mohamad firdauz hamzah October 24, 2007, 10:03 pm

    akum, saya ASC 2 ( Kem Warden ) Kem Pengakap Melaka, nak tanya apa yang masalh dengan jambori melaka ke 6 ( 2007 ). kami merupaan antara negeri yang terbaik dalam menjayakan perkhemahan melibatkan peserta antarabangsa teramai di malaysia. So ?at is the problem?

  • sha October 25, 2007, 4:59 pm

    hai…i pun gi gak jambori tue.i kontigen pahang.best gak kat saner.k hope u still scout 4-ever

  • Muhammad Firdaus Suhaimi November 4, 2008, 5:35 pm

    Saya merupakan salah seorang pengakap negeri Melaka & merupakan anak buah abg firdauz hamzah & berkhidmat sbagai QM semasa jambori tersebut,, sy turut menyertai jambor melaka tersebut.. Sy berpuas hati dengan aktivit yg diadakan…

  • mohamad firdauz hamzah November 21, 2008, 5:02 pm

    pada bulan ogos yang lalu,pengakap melaka berjaya mengadakan jambori keamanan pengakap islam sedunia yang menelan kos ratusan ribu dan merupakan jambori adhoc…ada lagi ke sapa-sapa nak komen banyak-banyak pasal melaka ni…nak komen baik saya terima..komen buruk saya sakal je kepala dia

  • mubin kakashi May 19, 2010, 2:54 pm

    slm..nmpk cm best je..len kali nak join r..hehehe

  • anis azmi September 27, 2013, 1:53 pm

    ada lagii tk gambar2 jambori time ney ? walaupun dah lama , tapii kenangannya tetap ada lagii , saya dari kontijen pengakap perlis .
    Entri terkini anis azmi: tak kenal maka tak cinta !My Profile

Leave a Comment

Papar entri terkini dengan Commentluv <3