≡ Menu

Siri Terbaru ‘Crossings’ di NTV7

Jika anda mencari sebuah drama bersiri bergenre komedi seram, anda boleh untuk cuba menonton Crossings yang akan keudarakan mulai 1 Oktober 2010, jam 8.30 malam di NTV7.

Drama bersiri yang menggunakan hampir 95 peratus bahasa Inggeris mengisahkan Bob yang mengalami kemalangan aneh sehingga menyebabkan dia mempunyai kebolehan untuk melihat mereka yang meninggal dunia dalam refleksinya. Dia menggunakan kebolehannya itu untuk membantu roh yang ditemui menyelesaikan masalah mereka yang tidak diselesaikan ketika hidup. Melalui bantuan Bob, bukan saja mereka yang mati boleh bersemadi dengan tenang, tetapi turut membantu keluarga dan rakan rapat roh itu kembali menjalani hidup sempurna.

Crossing juga memaparkan konsep 1 Malaysia dengan barisan pelakon berbeza kaum dan agama. Selain itu, drama bersiri ini turut menggunakan bahasa lain seperti bahasa Melayu, Kantonis dan Tamil.

Drama ini diarah dan diterbitkan oleh Prakash Murugiah dan ditulis oleh Zakizamani Osman. Antara barisan pelakon yang membintangi drama ini ialah Yalal Chin, Ako Mustapha, Julia Ziegler, Craing Fong, Indy Nadarajah, James Lim, Alan Yun dan ramai lagi.

Other articles you might like;

0 comments… add one

Leave a Comment

Papar entri terkini dengan Commentluv <3

Next post:

Previous post: